3fadebf0-5d88-45b4-8ff3-536770d69f40_w650_r0_s

 Виховна година «Будинок наших взаємин»

У учнів 5 класу на чолі з Тимощук І.Ф. відбулася година спілкування. Це  спілкування-тренінг. На ньому учні більше дізнаємося одне про одного, як про   колектив, сім’ю , щоб вона стала дружною, де всі розуміють один одного, поважають думку кожного, підтримують.

На занятті  спробували  з’ясувати, що необхідно зробити, щоб досягти успіху, щоб однолітки вас розуміли, підтримували та допомагали. Поговорили про основні правила колективу, а саме:

  1. Обходити стороною «гострі кути»

  2. Не просто слухати, а чути

  3. Не просто дивитися, а бачити

  4. Довіряти одне одному

  5. Не просто відповідати, а міркувати

  6. Правило піднятої руки

  7. 7. Бути активним

  8. 8. Доброзичливість і посмішка

  9. 9. Говоримо по черзі, не перебиваючи одне одного

  10. Підтримуємо порядок на парті

  11. Поважаємо думку співрозмовника

  12. Сперечаємось без крику й образливих слів

1-2 2-2

Виховна  години до Дня Збройних Сил України пройшла в учнів 4 класу на чолі з Гришаєнко А.А.

Сьогодні ми дійсно відчуваємо захист Збройних Сил, тому що на сході нашої країни іде неоголошена війна, так звана АТО. Вже чимало українських сімей відчули жахливі наслідки війни, втративши своїх рідних і близьких. Ми всі розуміємо біль цих втрат і глибоко співчуваємо цим родинам Пам’ятаймо всіх, живих і тих, хто вже не з нами. Солдатів і активістів майдану. Лікарів і волонтерів. Пам’ятаймо старих, пам’ятаймо молодих. Вони боролися за наше життя. Не забуваймо це. На відкритій виховній годині учні брали активну участь у вікторині, рухливих іграх , розповідали вірші.

d02fa611-53da-499c-94a2-ffb88a510d41b1fe4b2b-4307-4a35-a26c-91b3378aa40190071619-807c-4a1b-81a3-7bff14878512

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1-1 2-1 3

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Від нього залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей – великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ-неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. Інколи риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців. Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!

У 2018 – 2019 навчальному році методичне об’єднання класних керівників розпочинає роботу над новим проблемним питанням «Впровадження у виховний процес нового Державного стандарту та формування життєвих компетентностей учнів на основі розвитку їх творчих здібностей» та вирішенням першочергових завдань виховання учнів в умовах творення Нової української школи .

Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки і благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році

У вихованні вся справа в тому, хто вихователь
Д.Писарєв

Організація виховної роботи з учнями є одним із головних завдань класного керівника. Щоб вона була вдалою:

  • враховують вікові особливості учнів

  • беруть до уваги заходи, які були здійснені у попередній період виховної роботи.

Ознаками вдалої виховної роботи у класі є:

  • активність учнів,

  • участь у класних і загальношкільних заходах, спортивних, патріотичних та доброчинних акціях

  • здобуття учнями перемог на різноманітних конкурсах і науково-практичних конференціях

  • високий рівень вихованості

До даного об’єднання входять:

 

Тематика засідань методичного об’єднання класних керівників на 2018-2019 н.р.

І засідання дата: 20 вересня

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Аналіз виховної роботи за 2017-2018навчальний рік.Здобутки та недоліки.

Голова МО

 

2.

Визначення основних напрямків методичної роботи на 2018-2019 начальний рік. Обговорення та реалізація методичної проблеми МО класних керівників Затвердження плану роботи методичного об’єднання та планів виховної роботи класних керівників на 2018 – 2019 навчальний рік.

Голова МО

 

3.

Про планування роботи у напрямку національно-патріотичного виховання

Педагог-організатор

 

4.

Про організацію роботи з дітьми пільгових категорій

класні керівники

 

5.

Про організацію роботи медико-педагогічного контролю уроків фізичної культури класними керівниками

Заступник директора з НВР

 

6.

Про організацію та проведення інструктажів з БЖ учнів.

Заступник директора з НВР

 

7.

Про організацію роботи з батьками протягом навчального року

Голова МО

 

8.

Про стан організації роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей

Голова МО

 

9.

Особливості виховної діяльності класних керівників на 2018-2019начальний рік. Тижні знань БЖ

Заступник директора з НВР

 

10.

Рекомендації щодо організації виховних заходів, тематичних свят та тижнів у НВК

Голова МО Заступник директора з НВР

 

11.

Опрацювати інструктивно-методичні матеріали з виховної роботи.

Класні керівники

 

Робота між засіданнями

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про в-ня

1.

Підготовка та проведення першого уроку.

Класні керівники

 

2.

Організація та проведення заходів за планом КТС.

Педагог – організатор

 

3.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

Класні керівники, соціальний педагог

 

4.

Профілактична робота з учнями схильними до правопорушень.

Соціальний педагог, класні керівники

 

5.

Впровадження Google Apps у роботу класного керівника(ClassRoom)

Класні керівники

 

ІІ засідання дата: Листопад

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про в-ня

1.

Про стан відвідування учнів школи

Соціальний педагог, класні керівники

 

2.

Особистісно-діяльнісний підхід як умова розвитку та саморозвитку учнів у процесі навчання та виховання в НВО

Голова МО

 

3.

Профілактика травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті.

Класні керівники

 

4.

Психологічна робота з учнями. Результати проведеного анкетування з учнями5 класу.

Соціальний педагог

 

5.

Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.

Соціальний педагог

 

6.

Реалізація особистісно-орієнтованого підходу у виховній діяльності класного керівника

 

 

7.

Аналіз проведення тижня

Пед.-організатор, класні керівники

 

8

Виховні заходи у рамках тижня початкових класів

Вчителі початкових класів

 

Робота між засіданнями

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про в-ня

1.

Організація та проведення заходів за планом КТС.

Педагог – організатор

 

2.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

Класні керівники, соціальний педагог

 

3.

Діагностика творчих здібностей учнів.

класні керівники

 

ІІІ засідання дата: Січень

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Аналіз роботи МО класних керівників за І семестр 2018-2019 навчального року.

Голова МО

 

2.

Планування роботи класних керівників на ІІ семестр 2018-2019 навчального року. Надання методичних рекомендацій щодо проведення заходів за планом роботи школи.

Заступник директора з НВР

 

3.

Попередження дитячого травматизму.

Голова МО

 

4.

Про стан робот из профілактики правопорушень серед учнів закладу

Педагог-організатор

 

5.

Підсумки проведеної роботи з національно-патріотичного виховання у І семестрі

Голова МО

 

6.

Розв’язання проблем адаптації учнів у 1-му та 5-му класі до навчання

 

 

7.

Забезпечення ефективності процесу гуманістичного виховання в нинішній соціокультурній ситуації, створення сприятливих педагогічних умов для виховання особистості на базі духовних, гуманістичних цінностей та реалізації її потенціалу.

 

 

8

Відкрита виховна година 5 клас

 

 

Робота між засіданнями

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про в-ня

1.

Організація та проведення заходів за планом Вих роботи у НВК

Педагог – організатор

 

2.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

Кл. керівники, соц. педагог

 

3.

Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учнів.

Соціалний педагог

 

4.

Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем.

Голова МО

 

ІV засідання дата: Березень

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Підвищення розвивальної ефективності виховання особистості дитини шляхом відкриття, усвідомлення й привласнення загальнолюдських та національних моральних норм

 

 

2.

Попередження дитячого травматизму

Голова МО

 

3.

Аналіз відкритих виховних заходів

Усі члени МО

 

4.

Формування активно життєвої позиції учнів в умовах НУШ

 

 

5.

Про стан роботи з батьками

Голова МО Кл. керівники

 

6.

Про стан відвідування учнями навчальних занять

Заст. директора з НВР

 

5

Відкрита виховна година

 

 

Робота між засіданнями

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про вик-ня

1.

Методично – консультативна робота з класними керівниками

Заступник директора з НВР

 

2.

Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем.

Голова МО

 

3.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

Заступник директора з НВР

 

4.

Консультації для класних керівників з питань індивідуального розвитку учн.

 

 

V засідання дата: червень

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про в-ня

1.

Виконання плану роботи методичного об’єднання за 2018 – 2019 навчальний рік. Підведення підсумків роботи класних керівників. Перспективи планування роботи на 2019 -2020 навчальний рік.

Голова МО

 

2.

Профілактика травматизму. Попередження нещасних випадків з учнями в школі та в побуті перед літніми канікулами.

Заступник директора з НВР

 

3.

Аналіз проведення тижнів БЖ

Педагог-організатор

 

4.

Аналіз відвідування учнями школи

Соціальний педагог, класні керівники

 

5.

Діагностичне анкетування.

Голова МО

 

Робота між засіданнями

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

Методично – консультативна робота з класними керівниками

ЗДНВР

 

2.

Робота з членами МО над реалізацією виховних проблем.

Голова МО

 

3.

Контроль за станом відвідування учнів школи.

Заступник директора з НВР

 

Результатом виховної роботи має бути:

  • інтеграція виховної роботи в класі у виховну систему школи,

  • батьківських організацій,

  • учнівського самоврядування

  • проведення психолого-педагогічних консультацій і тренінгів для учнів та батьків спільно з практичним психологом

  • зменшення чисельності «важких» підлітків

  • наявність в учнів стійких пізнавальних інтересів

  • усвідомлення учнями важливості здорового способу життя повага учнів до культурної спадщини свого народу.

Робота за циклограмою
Класний керівник щоденно:

  • перевіряє відвідування учнями його класу уроків

  • з’ясовує у батьків причини відсутності учнів, які не заявилися на уроках

Тема:Допомога батькам у роботі з національно – патріотичного виховання учнів.

(8 листопада)

  1. Анкетуваня батьків та учнів «Використання державної символіки України у повсякденному житті»

  2. Виступ: «Організація спільних справ батьків і дітей».

  3. З досвіду роботи класних керівників.

  4. Круглий стіл «Формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу».

  5. Обмін досвідом між класними керівниками:

– виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей;
– системна робота з національного виховання;
– шляхи формування національної свідомості

3 засідання

Тема:Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості

(24 січня)

  1. Формування у школярів ціннісного ставлення до праці.

  2. Роль трудового виховання в становленні особистості.

  3. Форми й методи роботи класного керівника над морально-етичним розвитком особистості.

  4. Формування ціннісних орієнтацій школярів.

  5. Формування ціннісних орієнтацій і ставлень особистості як основа її життєвої позиції.

  6. Виховання ціннісного ставлення до людей та особистості, правильних орієнтирів у житті.

Завдання. Опрацювати статтю «Цінності та ціннісні орієнтації, їх роль у становленні особистості».

4 засідання

Тема:Озброєння учнів теоретичними знаннями, практичними вміннями та навичками культури праці, розвиток здібностей до певного виду діяльності.

(11 квітня)

  1. Анкетування: «Ставлення дітей та учнівської молоді до праці як однієї з важливих життєвих потреб».

  2. Колективне укладання пам’ятки: «Як допомогти визначитись учневі у житті».

  3. Практичні вправи щодо розвитку в учнів навичок культури праці, розвитку здібностей до певного виду діяльності. (шкільний психолог)

  4. Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції. (голова МО)

  5. Зібрання пропозиції учителів, батьків, учнів щодо планування виховної роботи на новий рік .

  6. Необхідність використання ІКТ у виховному процесі.

  7. Профілактика жорстокості та насильства у дитячому середовищі.

Циклограма класного керівника

Щоденно:

  1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.

  2. Організація харчування учнів.

  3. Організація чергування учнів.

  4. Індивідуальна робота з учнями.

  5. Контроль за зовнішнім виглядом.

Щотижня:

  1. Перевірка щоденників.

  2. Проведення заходів за планом.

  3. Робота з батьками за планом.

  4. Робота з вчителями-предметниками.

  5. Зустрічі з психологами або медсестрою, психолого-педагогічні спо­стереження.

Щомісяця:

  1. Відвідування уроків класу.

  2. Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.

  3. Збирання коштів на потреби класу.

  4. Зустрічі з батьками за планом.

  5. Нарада щодо планування роботи.

Один раз на семестр:

  1. Оформлення класного журналу.

  2. Семінар класних керівників.

  3. Аналіз виконання плану, корекція.

  4. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.

Один раз на навчальний рік:

  1. Оформлення особових справ.

  2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.

  3. Статистичні дані.

  4. Проведення відкритого виховного заходу.

Як скласти план виховної роботи?

Орієнтовна структура плану виховної роботи має бути такою:

  1. Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.

  2. Основні завдання виховної роботи.

  3. Психолого-педагогічна характеристика класу.

  4. Зміст і форми роботи з учнівським колективом:

  5. Класні та загальношкільні виховні заходи.

  6. Попередження травматизму.

  7. Пропаганда здорового способу життя.

  8. Профілактика правопорушень і правова освіта.

  9. Індивідуальна робота з дітьми.

  10. Робота щодо соціального захисту учнів.

  11. Робота з батьками.

Планування виховної роботи класу — складний про­цес, який потребує від класного керівника значних витрат часу, зусиль і вмінь. Але треба пам’ятати, що план не скла­дається раз і назавжди, він має бути робочим, тобто підля­гати корекції і доповненням протягом року.

План виховної роботи сприяє системності та послі­довності в роботі класного керівника, допомагає йому не розмінюватися на дрібниці, а спрямовувати свою роботу на вирішення першочергових завдань навчально-виховно­го процесу.

Продовжуючи розмову про план виховної роботи класного керівника, можна зазначити, що загально­прийнятих форми і структури плану не може бути. Педаго­гові необхідно творчо підійти до складання плану з огляду на особливості класного колективу, умови школи, а також досвід своєї роботи. На практиці існує кілька форм планів, кожна з яких має свої переваги та недоліки.

Підбиваючи підсумок, ми насамперед можемо сказа­ти, що планування значною мірою визначає результати та ефективність виховної роботи.

  • Чітке планування допомагає вчителеві уникнути ба­гатьох помилок і негативних явищ, тому що план дозволяє намітити загальні перспективи та конкретні шляхи вирішен­ня поставлених виховних завдань.

  • План допоможе упорядкувати педагогічну діяль­ність, забезпечити виконання таких вимог, як планомірність і системність, керованість і наступність результатів.

  • За своїм змістом, структурою та формою плани дуже різноманітні, але головне їх призначення — допомога в ор­ганізації виховної роботи, тому вони мають бути зручними для користування, робочими, а не формальними докумен­тами.

Перший розділ плану — аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.

Як зробити аналіз виховної роботи класу за мину­лий рік?

В аналізі роботи доцільно відобразити такі аспекти:

а) результати виховної роботи (рівень вихованості, соціальності учнів тощо);

б) характеристика змін, що відбулися в учнівському колективі (розвиток стосунків між учасниками педагогічного процесу, зміцнення зв’язків і традицій);

в) реалізація поставлених виховних завдань (які з них вирішено і як, що і як вплинуло на їх вирішення, причини невиконання запланованого);

г) аналіз проведеної роботи щодо пріоритетних напрямків роботи школи, результати й організація діяльності, досягнення, недоліки та їх причини.

Другий розділ плану — основні завдання виховної роботи.

Як визначити основні завдання виховної роботи клас­ного керівника?

Ці завдання мають відповідати таким вимогам:

  • випливати з аналізу роботи класу за минулий рік;

  • бути конкретними й реальними для виконання;

  • охоплювати всю сплановану роботу з учнями;

  • враховуватися при плануванні методичної роботи і контролю за виховною роботою та при складанні всіх ін­ших планів і первинних документів.

Третій розділ плану — психолого-педагогічна ха­рактеристика класу.

Як скласти психолого-педагогічну характеристику класу?

ФУНКЦІОНАЛЬНІ (ПОСАДОВІ) ОБОВ’ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

  1. Класний керівник планує, організовує і проводить виховну та куль­турно-масову позаурочну діяльність з учнями; сприяє становленню їх як особистостей, створює умови для розвитку їхніх здібностей, талантів.

  2. Вивчає індивідуальні особливості, інтереси, нахили учнів, їхнє став­лення до навчання, праці, громадських доручень, організовує в про­водить батьківські збори.

  3. Постійно утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, стриманості, праце­любності.

  4. Розвиває пізнавальні інтереси учнів, залучає їх до гуртків технічної і художньої творчості.

  5. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психологічного насильства, запобігає шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.

  6. Постійно підвищує свій професійний рівень, загальну культуру.

  7. Несе особисту відповідальність за дотримання правил техніки безпеки, норм санітарії та гігієни у приміщенні школи.

  8. Щоденно перевіряє відвідування учнями занять.

  9. Виховує повагу до людей, культурно-національних, духовних, істо­ричних цінностей України, дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Організує лекції, бесіди, диспути, зустрічі, перегляд телепередач та ін.

  10. Спрямовує роботу і надає допомогу органам учнівського самовря­дування. Забезпечує належне щоденне чергування учнів у класі та чергування класу по школі.

  11. Систематично, відповідно до графіка, затвердженого директором, школи, проводить інформаційно-просвітницькі, виховні, позакласні заходи.

  12. Разом з батьками забезпечує щоденне відвідування занять учнями у шкільній формі встановленого зразка.

 

 

 

До Дня української мови та літератури вчителем української мови та літератури, а також класним керівником 8 класу Обіух М.К. була проведена відкрита виховна година на тему: «СЛОВО ДО СЛОВА – ЗЛОЖИТЬСЯ МОВА»

Мета: формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без

якого не може існувати ні народ, ні Україна, збагатити та доповнити наявні знання ; 9 8

 

розвивати і корегувати логічне мислення, пізнавальні та пошукові інтереси школярів, увагу, пам`ять, фонематичний слух; Виховувати любов до рідної мови, поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти українською мовою.

Обладнання: плакати-вислови про мову, таблиця деформованих речень

(рядок з вірша, прислів`я).

Книжка «наша мова солов`їна.

 

 

 

memorial-b-yar29 вересня 1941 року в окупованому нацистами Києві в Бабиному Яру почались масові розстріли мирного населення міста – за два дні було вбито 33 771 тисячі євреїв. До 1943 року Бабин Яр став місцем розстрілу до 200 000 чоловік.

Зранку 29 вересня понад 30 тисяч євреїв прибули на північну околицю Києва невеликими групами. Їх розстрілювали по 30-40 чоловік і скидали в рів. Після того як він наповнювався 2-3 рядами тіл, мертвих присипали землею. За два дні у Бабиному Яру зондеркомандою 4а під командуванням штандартенфюрера Пауля Блобеля і за підтримки двох підрозділів полку поліції «Південь» було розстріляно 33 771 чоловік. Наступні розстріли євреїв відбулись 1, 2, 8 і 11 жовтня 1941 року.

Протягом 1941-43 років у Бабиному Яру було розстріляно 621 члена Організації українських націоналістів, 100 матросів Дніпровського загону Пінської воєнної флотилії, знищено 5 циганських таборів. За оцінками, за три роки у Бабиному Яру було розстріляно від 70 000 до 200 000 чоловік. Крім того, у Сирецькому концтаборі, де утримувались колишні комуністичні активісти, підпільники і військовополонені, за роки війни загинуло більше 25 тисяч осіб. Коли почався відступ німецької армії з території СРСР, нацисти намагались сховати сліди злочинів – їм вдалось ексгумувати частину тіл і спалити їх, але залишились числені свідки і криміналістичні докази розстрілів мирного населення Києва.

 У Бобрицькому НВО пройшла виховна година та бесіда з учнями 9-10 класів на тему :”Жертви Бабиного Яру”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План виховної роботи на І семестр 2018-2019н.р.

 

 

Картинки по запросу виховна робота

ВЕРЕСЕНЬ

 

 

Україна – це диво. Неповторна моя Україна!»

«Знову разом!», «Увага! Діти на дорозі»

 

 

 

Мета  місячника: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної  роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості .  

 

1.09– День знань

1.09– Початок Другої світової війни (1939)

7.09– Міжнародний день письменності (грамотності).

7.09– День фізичноїкультури і спорту.

7.09– День українського кіно.

14.09– Міжнародний день демократії.

17.09– Міжнародний день збереження озонового шару.

21.09– Міжнародний день миру.

22.09– День села Бобрик

26.09– Європейський день мов.

27.09– Всесвітній день туризму.

28.09– Всеукраїнський день бібліотек.

28.09– День усиновлення

 

 

№ з/п

 

ЗАХОДИ

Класи

Термін виконання

Відповідальні

Виконання

1

 

Тиждень знань

«Знання – скарб. Праця – ключ до них!»

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Національно-патріотичне виховання

Ціннісне ставлення до себе

П-10

01-07.09

педагог-організатор, вихователі, класні  керівники

 

1.1

 

– Урочиста лінійка «Все починається із першого дзвоника!»Свято першого дзвоника.

П-10

01.09

ПО, кл. керівники

 

1.2

 

– проведення першого уроку на тему: «Україна – це Європа»

П-10

01.09

кл. керівники

 

1.3

 

– екскурсія школою для першокласників

1

01.09

Класний керівник

 

1.4

 

Класні збори. Доручення між учнями в класі.

П-11

05.09

ПО, класні керівники

 

1.5

 

– повторення з учнями правил поведінки в школі (під час уроків та перерв)

П-11

01.09-03.09

Кл. керівники

 

1.6

 

– Проведення вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з вихованцями «Єдині вимоги до учнів»

П-10

03.09

Кл. керівники, вихователі

 

1.7

 

– «Подорож морем захоплень» ( Виявлення у вихованців здібностей, залучення їх до участі в шкільних гуртках та секціях)

П-10

03.09-07.09

Кл. керівники вихователі

 

1.8

 

– Узгодження графіку роботи гуртків за інтересами, методична допомога.

 

04.09

ЗВР, ПО, керівник МО, керівники гуртків

 

1.9

 

– Проведення роботи з метою виявлення дітей з девіантною поведінкою. Анкетування «Задоволеність учнів шкільним життям»

 

06.09

Кл. керівники,

психолог

 

2

 

Олімпійський тиждень. «Щасливі українські діти-здорові, сильні, спритні.Ціннісне ставлення до себе

П-10

10-14.09

ПО. Кл. керівники, вихователі, вчитель фізкультури

 

2.1

 

Відзначення Дня фізичної культури і спорту України

УР

14.09

ПО, вчитель фізкультури

 

2.2

 

Участь у районному спортивному святі

Спортивні ігри з нагоди Дня фізкультури і спорту

П-10

10-14.09

 кл. керівники, вихователі, вчителі основ здоров’я

 

2.3

 

День добрих справ

5-10

14.09

Класні керівники

 

2.4

 

Загальношкільні збори учнів з метою обрання голови та членів ради школи

5-11

13.09

ПО

 

2.5

 

Гарні манери в школі

П-10

10-14.09

ПО, УР, кл. керівники, вихователі

 

2.6

 

Виступ членів Ради школи: «Правила поведінки учнів у школі ». День добрих справ

П-10

14.09

ПО, УР

 

2.7

 

Контроль за виконанням режиму дня, тиждень виховного розпорядку школярами протягом 1 та 2 тижня

П-11

10-14.09

ЗНВР, ЗВР

 

3

 

 Тиждень національно-патріотичного

виховання «Українці ми єдині, і в цьому наша сила»

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Національно-патріотичне виховання

П-11

17-21.09

ПО

 

3.1

 

Міжнародний день миру

Конкурс малюнків на асфальті

та стінгазет «Діти України за МИР!»

П-5

6-11

17.09

ПО, вчителі образотворчого мистецтва,

 

3.2

 

Виховні години «Ми за мир», «Міжнародний день миру», «Урок миру та дружби»

Інформаційна хвилина присвячена Всесвітньому Дню миру

П-10

5-10

20.09

Кл. керівники, вихователі

ПО

 

3.3

 

·         Відзначення дня села ( участь у святковому концерті Будинку культури)

·         Виставка літератури про село Бобрик.

·         Тематична лінійка «Історія с Бобрика»

·         Виставка малюнків «Моє рідне село, моя рідна хатина»

5-10

П-4

5-10

21.09

ПО. Класні керівники.

 

3.4

 

До Дня пам’яті жертв Бабиного Яру:класні години «Біль Бабиного Яру»,

·         урок пам’яті «Бабин Яр – життя і смерть. Тільки пам’ять не сивіє»,

·         бібліотечна виставка ««Сторінки трагедії Бабиного Яру»»,

5-10

П-4

20.09

ПО кл. керівники, вихователі, бібліотекар

 

4

 

 Тиждень здоров’я «Здоров’я дітей –здоров’я нації»

Ціннісне ставлення до себе

П-10

24-28.09

ПО, лікар, кл. керівники, вихователі

 

4.1

 

Проведення єдиної класної години «Твоє здоров`я у твоїх руках»;

П-10

27.09

Кл. керівники

 

4.2

 

бесіди по класах «Хвороби цивілізації», «Секрети довголіття»

П-10

 

Кл. керівники

 

4.3

 

Проведення практичних занять «Як надати першу допомогу при травмах»

5-10

25.09

ПО, лікар

 

4.4

 

Виставка малюнків «Хто спортом займається, той сили набирається».

Рейд « Зовнішній вигляд учнів»

П-10

26.09

ПО, вихователі, вчителі образотворчого мистецтва

 

4.5

 

Засідання «круглого столу» за участю лікаря:

«Геть паління! Ми – здорове покоління!».

5-11

26.09

ПО, лікар, вч. фізкультури, вихователі

 

5

 

Трудовий десант «Школа – наш дім, ми – господарі в нім»

Ціннісне ставлення до праці

Цінісне ставлення до природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.09

Кл. керівники, класоводи, вчителі трудового навчання, вихователі

 

 

 

Педагог організатор

 

5.1

 

– прибирання території школи операція «Затишок»; Акція: «Чисте подвір’я – чиста Земля»

П-11

5.2

 

– організація чергування учнів у класних кімнатах.

5-11

 

 

– «Парад квітів» (упорядкування квітників) Свято  квітів та осінніх композицій :«Квіти – це історія нашого народу»

П-11

 

 

 

 

 

РОБОТА  З  БАТЬКІВСЬКИМ  КОМІТЕТОМ ШКОЛИ, БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ

1.

День  відкритих  дверей  для  батьків. Обговорення  питань  готовності  школярів  до  нового  навчального  року.

01.00

Адміністрація школи

Класні керівники

5  – 11

 

2.

Обрання  батьківських  комітетів  по  класах,  делегування  від  класів  представників  до  Ради  школи та батьківського  комітету  школи.

Протягоммісяця

 Класні керівники

5 – 11

 

3.

Організація  роботи  батьківського  всеобучу ( за окремим планом )

Протягом

року

Адміністрація

 

 

4.

Проведення загальношкільних бать-ківських зборів.

Протягом року

Адміністрація

1 – 11

 

5.

Засідання  батьківського  комітету  школи  «Про  можливості  залучення  до  співпраці  із  школою позашкільних, культурно-освітніх  закладів ,  державних  установ  та  громадських   організацій у 2017 – 2018н .р. та завдання БК школи на новий навчальний рік»         

Протягом року

Адміністрація школи

БК школи

 

 

.

Провести  спільні  батьківські  збори  батьків  учнів  п’ятих  класів «Роль  батьків у  подоланні труднощів адаптаційного  періоду  у п’ятикласників».

 

Адміністрація  школи

Класні  керівники

5 класи

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

Місячник  сприяння творчому розвитку особистості

 

Мета місячника:створення належних  педагогічних передумов  для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості  здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення;

 

1.10– Міжнародний день музики

1.10– Міжнародний день людей похилоговіку

110.-Всесвітній день середовища проживання

1.10– День ветерана

2.10– Міжнародний день боротьби протии насилля

5.10– Всесвітній день вчителів

7.10– День працівниківосвіти

9.10 – Всесвітній день пошти

1010.– Всесвітній день охорони психічного здоров’я

10.10– Міжнародний день зі зменшення небезпеки стихійних лих

12.10 – Всесвітній день захисту зору

14.10– Покрова Пресвятої Богородиці

14.10– День українського козацтва

2410.– День Організації Обєднаних Націй (ООН)

24.10– Всесвітній день розвитку інформації

26.10 – день пам         ’яті до 74-ї річниці визволення України

 

Місячник творчості «Не споглядати й говорити, а працювати і творити»;

Місячник економії енергоресурсів

№ З/П

ЗАХОДИ

Класи

Термін виконання

Відповідальні

 

 

1

Лінійка. Освітянський тиждень

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

П-11

01-05.10

ПО, кл. керівники, керівники гуртків, вихователі

 

 

1.1.

Тематична лінійка «Людям похилого віку – шана й повага»;

Бесіда «Чому нас вчать наші бабусі та дідусі»

5-11

П-4

01.05.10

Кл. керівники

 

 

1.2

Відкриті виховні години:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.       «Людям похилого віку- шана й повага»

 

 

 

1.3

знайомство зі шкільною бібліотекою «Посвята в читачі»;

1-2

03.10

Бібліотекар, кл.керівники

 

 

1.4

 Святкування  Дня вчителя.Святковий концерт до  Дня працівника освіти «Віват учителю – творцю простого чуда!».

П-11

05.10

ПО, УР, керівники гуртків, вчителі, вихователі

 

 

2

Тиждень українського козацтва

«Ми слави козацької нащадки»

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Національно-патріотичне виховання

П-11

08-12.10

ПО

 

 

2.1

Тематична лінійка «Ми нащадки козаків!»

П-11

09.10

класні керівники, вихователі

 

 

2.2

Святковий концерт до Дня захисника України

 

П-11

11.10

ПО, класоводи, кл. керівники, вихователі

 

 

2.3

 

Уроки мужності в класних колективах «Герої не вмирають»

 

5-11

13.01

Класні керівники

 

 

2.4

Усні журнали, бесіди, інтелектуальні ігри

«Україна від козацьких часів до сьогодення» відео подорож: «Козацькими стежками»

5-11

П-4

08-12.10

ПО, класоводи, кл. керівники, вихователі ГПД

 

 

3

Мистецький тиждень

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

П-10

15-19.10

ПО

 

 

3.1

Виготовлення веселого колажу до Всесвітнього дня посмішки.

П-10

17.10

кл. керівники, вчителі трудового навчання, керівники гуртків, вихователі

 

 

3.2

« Концепція ООН про права дитини»До Міжнародного дня ООН.Класні виховні години.

П-10

18.10

кл. керівники, вчителі музичного мистецтва, керівники гуртків, вихователі

 

 

4

Лінійка. Тиждень осені. Свято врожаю

Цінісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до праці

П-10

22-26.10

ПО

 

 

4.1

Трудовий десант з благоустрою шкільного подвір’я «Осінні клопоти».

5-10

щотижня

кл. керівники, вчителі трудового навчання, вихователі

 

 

4.2

Екскурсії в природу «Краса осінньої природи», «Вальс квітів».

П-5

22-26.10

Вчителі

 

 

 

 

 

 

Конкурсна програма «Овочеве рагу» ( виготовлення мультиплікаційних героїв з фруктів та овочів).

П-10

25.10

Класоводи, кл. керівники, вчителі трудового навчання, керівники гуртків, вихователі

 

4.3

Виставка дитячих малюнків «Осінній вернісаж»

П-5

23.10

Вихователі

 

4.4

Конкурс « Королева осені»

 

 

ПО

 

5

Акція «Економія» (вимикаємо світло, закручуємо крани, закриваємо двері та ін.).

П-11

Протягом року

Класоводи, кл. керівники,

вихователі

 

6

Анкетування учнів 9-10-х класів «Моя майбутня професія».

9-11

23.10

ЗВР,т ПО, соціальний педагог , кл. керівники,

вихователі

 

7

28.10 – День визволення України від фашистських загарбників (1944)

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Національно-патріотичне вихованн

День пам’яті до 74-ї річниці визволення України (за окремим планом)

 

П-11

26

ПО

 

 

– Лінійка. День слави і скорботи

– Виставка періодики в шкільній бібліотеці;

П-11

26.10

26.10

ПО, УР

 

7

Батьківська п’ятниця.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

ЗВР, Класоводи, кл. керівники, вихователі, соц. педагог

 

7.1

Бесіда «Режим дня школяра»

 

05.10

Класоводи, кл. керівники, вихователі

 

7.2

«Чистота – запорука здоров’я»

 

12.10

Класоводи, кл. керівники, вихователі

 

7.3

«Діти – дзеркало сім’ї»

 

19.10

Класоводи, кл. керівники, вихователі

 

7.4

Інструктаж з безпеки життєдіяльності дітей під час осінніх канікул. Вручення пам’яток.

П-10

26.10

Класоводи, кл. керівники, вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Канікули – 29.10 – 04.11.18р.

(план заходів на канікули за окремим планом)

 

ЛИСТОПАД

 

місячник правового виховання

«Я-громадянин, я-патріот, я-вихованець своєї школи!»

 

Мета місячника:Формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини ,   забезпечення знання і виконання учнями Законів України .

 

  1. 11День української писемності та мови

14.11– Всесвітній день боротьби із захворюванням на діабет

16.11– Міжнародний день толерантності

20.11– Всесвітній день дитини

21.11– День Свободи та гідності

24.11– День пам’яті жертв голодомору

25.11– Міжнародний день боротьби за ліквідаціюнасильства над жінками

 

(

1

Лінійка.Тиждень української писемності та Місячник мови

Національно-патріотичне виховання

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

П-10

05-09.11

 

 

 

1.1

Година гордості. «Що в Україні най, най..»

5-7

06.11

ПО, Вчителі української мови

 

 

1.2

Виховні заходи «Бринить, співає наша мова,

чарує, тішить і дзвенить»

1-4

07.11

Класні керівники

 

 

1.3

Інтелектуальна гра для учнів 8-9 класів

«У клубі знавців української мови…»

8-9

08.11

Вчителі української мови, кл. керівники,

 

 

1.4

Конкурс юних декламаторів. Загальношкільний позакласний захід до Дня української писемності

1-10

05.11

ПО, вчителі української мови, вихователі

 

 

2

Тиждень «Ми – за здоровий спосіб життя»

Ціннісне ставлення до себе

П-11

12-16.11

Лікар, психологічна служба

 

 

2.1

Квест «Бережи себе. Здоров’я – скарб».

П-11

14.11

Класні керівники

 

 

2.2

Рейд «Відмовимось від шкідливих звичок»

 

13.11

ПО, черговий клас, члени Ради школи

 

 

2.3

Години спілкування, бесіди, індивідуальні зустрічі з учнями щодо попередження шкідливих звичок.

7-11

Протягом тижня

Лікар, психологічна служба, кл. керівники, вихователі

 

 

2.4

Інформаційна година «Що варто знати про пиво та його вплив на організм людини».

7  8

15.11

вихователі

 

 

2.5

Анкетування «Обізнаність про венеричні захворювання»

7-10

 

Лікар, вихователі

 

 

3

Тиждень толерантності

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

П-11

19-23.11

 

 

3.1

Конкурс малюнків «Права дітей» (до Всесвітнього дня дитини 20.11).

П-11

20.11

ПО, вчителі образотворчого мистецтва, класоводи, вихователі

 

3.2

Круглий стіл «Толерантність серед нас» до міжнародного Дня толерантності.

9-10

21.11

Психологічна служба

 

3.3

Усний журнал «Права свої знай та обов’язків не забувай»

7-10

23.11

ПО

 

3.4

Година роздумів. «Земля — наш спільний дім, а світовий спокій і злагода між людьми і державами — головна умова існування землі і людства»

5-8

19.11

вихователі

 

3.5

Заходи, присвячені пам’яті жертв Голодоморів та політичних репресій (за окремим планом)

5-11

23.11

ПО

 

3.6

 

Класні години : «Такого ще земля не знала» до Дня памяті жертв голодомору та політичних репресій.

5-11

23.11

Класні керівники, вчителі історії

 

4

Лінійка «16 днів проти насильства»

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Ціннісне ставлення до себе

П-10

26-30.11

ПО

 

4.1

 День толерантності. Виставка книг, брошур, журналів про жорстоку поведінку,толерантність.

П-4

26-30.11

бібліотекар

 

4.2

Виставка дитячих малюнків: «Скажемо НІ насильству!»

«Світ без насильства»

П-10

29.11

ПО, вчителі образотворчого мистецтва,

 

4.3

Пам’ятки: «Щоб уберегтися від насильницьких дій».

П-4

26.11

, кл. керівники,

 

4.4

Урок – круглий стіл «Попередження торгівлі людьми».

 

27.11

Вчитель правознавства

 

4.5

Єдина виховна година «Як можна зменшити прояви насильства?»

5-6

28.11

кл. керівники

 

4.6

Тренінг для учнів «Своєчасні знання про СНІД – основа профілактики». Перегляд та обговорення короткометражного фільму  «ВІЛ/СНІД повинен знати кожен»

8-11

29.11

ПО, лікар,

 

4.7

Година психолога у формі тренінгу «Іще раз про СНІД»

7

26.11

Психолог

 

5

Батьківська п’ятниця.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Роз’яснювальна робота з батьками щодо недопустимості насилля в сім’ї та відповідальність батьків за поведінку та здоров’я дітей під час вихідних.

П-11

09.11

16.11

23.11

30.11

Психолог, кл. керівники, вихователі

 

 

ГРУДЕНЬ

 

Місячник  національно-громадського виховання

«Я   –   родина  –  Україна»

 

 Мета місячника :Допомагати  учням усвідомити себе як частину нації ; спонукати до самовдосконалення   громадянина – патріота , вироблення громадянського обов’язку , готовності стати на  захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу,  берегти свійдім , батьків , рід, народ , Батьківщину. 

 

1.12- Всесвітній день боротьбизіСНІДом

2.12- Міжнародний день боротьби за скасування рабства

3.12- Міжнародний день інвалідів

5.12- Міжнародний день волонтерів

6.12- День Збройних Сил України

9.12- День благодійництва

10.12- Міжнародний день прав людини

14.12- День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

19.12День пам’яті Святого Миколи Чудотворця

25.12- католицьке Різдво

26-28.12 святкування Нового року

Місячник народного календаря

 

 

1

Тиждень військово-патріотичного виховання.

Національно-патріотичне виховання

П-10

03-10.12

 

 

 

1.1

Загальношкільний захід «Ми нащадки козаків!»

5-10

04.12

ПО, вчителі фізичного виховання та ЛФК, класоводи, вихователі

 

 

1.2

Конкурс класних стіннівок «Батьківщину – матір умій захищати» до Дня Збройних Сил України

5-10

06.12

ПО, вчителі образотворчого мистецтва, вихователі

 

 

1.3

Година спілкування (дружнє коло) «Дружба і товаришування»

П-4

05.12

класоводи, вихователі

 

 

1.4

Виступ «Права в житті кожної людини» до Дня прав людини.

П-10

10.12

ПО, члени Ради школи

 

 

1.5

 

Інформаційні години «Права та обов’язки громадянинаУкраїни» (10 грудня – День прав людини

5-11

9.12

Класні керівники

 

 

1.6

Виховна година: «Волонтери – ентузіасти нашого часу»

5-11

9.12

Класні керівники

 

 

1.7

Бесіда про правила поведінки на вулицях і дорогах у зимовий період «Обережно! Ожеледиця

1-11

8.12

Класні керівники

 

 

2

Тиждень народних традицій.

 

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

Ціннісне ставлення до

культури і мистецтва

П-10

11-14.12

 

 

 

2.1

Майстерня Діда Мороза. Допомога при виготовленні ялинкових іграшок, новорічних костюмів.

П-10

Протягом тижня

ПО, керівники гуртків, вихователі

 

 

2.2

Андріївські вечорниці.

7-10

13.12

ПО, класні керівники, вихователі

 

 

2.3

Акція«Лист Святому Миколаю

 

П-10

19.12

ПО, керівники гуртків, вихователі

 

 

2.4

 

Загальношкільне свято «Святий Миколай».

 

 

 

 

 

2.5

Підготовка до випуску новорічних стіннівок і малюнків «Чарівна Новорічна казка» Відкриття майстерні Діда Мороза –колективна

творча справа «Новорічний дарунок ялинці».

П-10

11-23.12

ПО, вчителі обр. мистецтва, вихователі

 

 

2.6

Виставкаучнівськоїтворчості «Зимовий вернісаж»

 

 

1-11

19-23.12

ПО, вчителі обр. мистецтва, вихователі

 

 

3

Тиждень БЖ «Легко вогник запалити, та не легко загасити».

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

17-21.12

 

 

 

3.1

Виховна година «Правила безпечної поведінки під час Новорічних свят та зимових канікул»

П-10

20-21.12

класоводи, кл. керівники, вихователі

3.2

Театралізована вистава «Як змій Горинич хотів спалити школу»

П-2

18.12

Вихователі 6А, 7А, 8А класів, керівники гуртків

3.3

Виставка-конкурс:

«Замість ялинки – зимовий букет»

 

20.12

ПО, вихователі

 

3.4

Загальношкільне свято «Святий Миколай».

 

19.12

ПО, керівники гуртків

 

4

Новорічний тиждень.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

П-10

24-28.12

 

 

4.1

Виставка малюнків «Зимові свята»

 

18.12

ПО, вчителі образотворчого мистецтва, класоводи, вихователі

 

4.2

 

Організація та проведенняноворічно-різдвяних свят для учнівшколи:

§  1-4        класи

§  5-7  класи

 

26.12

27.12

ПО, керівники гуртків, вихователі

 

4.3

 

Новорічний карнавал

Новорічні ранки для учнів початкових класів.

Новорічний карнавал серед учнів 5-10 класів.

 

23-28.12

ПО

 

4.3

Виховні години «Ти на канікулах марно часу не гай, про правила безпеки завжди пам’ятай».

 

 

27-28.12

класоводи, кл. керівники, вихователі

 

4.4

 

 

 

Загальношкільналінійка«Підведенняпідсумків за 1 семестр»

1-11

27.12

Адміністрація

 

5

Батьківська п’ятниця.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Роз’яснювальна робота з батьками щодо відповідальність батьків за поведінку та здоров’я дітей під час зимових канікул та вихідних.

 

07.12

14.12

20.12

28.12

класоводи, кл. керівники, вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1220440

Захід, присвячений 30-й річниці аварії на Чорнобильській АЕС

P1220396 P1220397 P1220403

Акція “Мистецька утилізація”  у 1-11 класах під час проведення тижня екології

DSC01993

                           Тиждень біології, хімії та основ здоров’я. Підготувала й провела у 5-10 класах учитель біології й хімії Хрипко В.М.

 

DSC02025

Виставка малюнків на природоохоронну тему в початковій школі (педагог-організатор Гришаєнко А.А.)

DSC02041

DSC02044

Брейн-ринг у 8 класі. Вчитель Хрипко Валентина Миколаївна

DSC02047 

Тиждень української історії в Бобрицькій ЗОШ

І-ІІІ ст.

19.01 – Богоявлення. Хрещення Господнє

22.01 – День Соборності України

День Собо́рності — свято України, яке відзначають щороку 22 січня в день проголошення Акту Злуки Української Народної Республіки  й Західноукраїнської Народної Республіки, що відбулося в 1919 році.

Офіційно в Україні День соборності відзначають з 1999 року.

Свято встановлено в Україні «…враховуючи велике політичне та історичне значення об’єднання Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки для утворення єдиної (соборної) української держави…» згідно з Указом Президента України «Про День соборності України» від 21 січня 1999 року № 42/99[1].

У цей день також прийнято згадувати іншу подію, яка відбулась рівно на рік раніше 22 січня 1918 р. – прийняття IV Універсалу УЦР, яким проголошувалася повна незалежність УНР.

Деякий час, з 30 грудня 2011 року, указом на той час Президента України Віктора Януковича День соборності на офіційному рівні було скасовано і натомість встановлено «День Соборності та Свободи України»[2][3]. Однак 13 листопада 2014 року указом Президента України Петра Порошенка свято було відновлено[4].

27.01 – Міжнародний день пам’яті  жертв Холокосту

Це страшне і нелюдське явище, яке відбувалося в період 1933-1945-х років і  отримало назву – Голокост, що призвело до умисного винищення практично однієї третини євреїв, а також незліченної кількості представників інших нацменшин, породжене ненавистю і фанатизмом, затятим расизмом і принизливими забобонами, які панували тоді в фашистської Німеччини – НЕ ПОВИННО ПОВТОРИТИСЯ!

В історії людства було безліч «темних» плям, але так відверто, широкомасштабно і цинічно, суспільство ще не падало ніколи. Маніпуляції громадською свідомістю, нездорові ідеї і злочинне замовчування, які супроводжували весь цей жах, не давали тоді повною мірою усвідомити справжній стан речей, і це сумно. Однак все світове співтовариство здригнулося, коли почали відкриватися факти і підтвердження подібних злодіянь, причому в справжніх «промислових» масштабах. Ми не повинні допустити, щоб подібне ще хоч коли-небудь повторилося!

Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту, який відзначається 27-го січня, прийнятий на офіційному рівні Генеральною Асамблеєю ООН 1-го листопада 2005-го року, резолюція A/RES/60/7 . Метою запровадження цієї сумно пам’ятної дати, за даними проекту DilovaMova.com, є активна просвітницька робота та сприяння у запобіганні можливих майбутніх актів геноциду, а так само зневаги до цінності людського життя.

Міжнародне співтовариство “беззастережно засуджує всі прояви релігійної нетерпимості, підбурювання, переслідування або насильства щодо окремих осіб або громад, зумовлені етнічним походженням або релігійними віруваннями, де б вони не мали місце”, – йдеться в тексті резолюції. Справжні і майбутні покоління не повинні забувати уроків наших загальнолюдських і настільки трагічних катастроф, інакше може виникнути дуже високий ризик повторення подібних моментів у майбутньому.

У цей день, День скорботи і пам’яті, ми приєднуємося до загальної печалі і прагнемо співчувати всьому цьому болю та втраті, ім’я якої Голокост. Її ніяк не заповнити. Вже не запобігти. Але нехай живе надія, що подібного більше ніколи не повторитися! Будемо пам’ятати…

29.01 – День пам’яті загиблих під Крутами

Богдан-Ігор Антонич “Крутянська пісня” (1937)

 

  У лютому в Бобрицькій школі оголошено довготривалий загальношкільний проект “Із вдячністю військовим АТО”. Учні школи вже зібрали відомості, готували доповіді й продовжують роботу з пошуку інформації про своїх земляків-учасників військових дій на Донбасі.