Навчальна робота

Інтегрований урок 

Картинки по запросу діти в школі анімації

Поняття «інтеграція» – це процес пристосування і об’єднання розрізнених елементів в єдине ціле при умові їх цільової та функціональної однотипності.
В перекладі з латинської «інтеграція» означає «відтворення».Виникла інтеграція як явище фундаментальних наук на фоні своєї протилежності – диференціації. Вона заклала  основи і необхідність інтеграції.
20 січня  у 2-му класі пройшов відкритий інтегрований урок на тему:  “Зв’язне мовлення та позакласне читання”. Цікавим та захоплюючим став для учнів цей урок позакласного  читання з використанням ігрових та інноваційних технологій на тему: «Давайте дружити», в ході якого другокласники подорожували зупинками, які мали назви: «Домашня», «Плутанина», «Творче читання», «Секрет». Засвоїли такі поняття як «дружба», «безкорислива дружба»,  гарно читали твори, розв’язували творчі завдання, ділилися своїми враженнями.
img_2271img_2274img_2275

В гостях у казки

Похожее изображение

22 грудня було проведено відкритий урок у 3 класі  «В гостях у казки». Діти показували свою обізнаність  у знанні казок. Гришаєнко Анна Анатоліївна та Тимощук Ірина Федорівна підготували цікаві завдання від чарівної казки – « З якої це казки», «Хто автор?», «Чия це річ?» та інші.  Цікавим було  те, що урок проводився двома мовами  українською та англійською. Діти знаходили  авторів  казок. Також казкові герої, які не змогли прийти на свято, надіслали телеграми учням.
Урок пройшло цікаво та весело.

img_2300img_2290

img_2285img_2296

Відкритий урок з української мови

Картинки по запросу початкова школа картинки

2 клас нашої школи – це маленька сім’я, у яких і радощі, і невдачі – навпіл. Це колектив-шукачі, які прагнуть до всього нового, прогресивного. Це уроки й свята, олімпіади й конкурси, вечори й екскурсії, спортивні змагання та мандрівки.
Минулого тижня в нашій школі відбувся відкритий урок з української мови на тему: “Будова тексту: Зачин, основа частина,кінцівка”.
Протягом всього уроку пропонувалися завдання, які потребували від учнів творчої участі (“придумати“, “знайти“, “скласти“, “вибрати“, “уявити” тощо…), розвивали не лише розум, а і силу волі, почуття, емоції, формували здатність ставити перед собою цілі, самостійно знаходити і долати труднощі, проводитисамоконтроль та самооцінку.

dsc03145dsc03148dsc03147dsc03149

Атестація педагогічних працівників

Картинки по запросу учитель рисунок

Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Вдало проведена атестація сприяє не лише створенню комфортного психологічного клімату та довірчих стосунків у навчальному закладі, а й мотивує педагогічних працівників брати участь в атестаційному процесі.
 15.03.17 атестацію проходила і наші вчителі:
  • Прототопов М.М. на підтвердження 1 категорії.
  • Жовнодій В.М. на підтвердження вищої категорії, старший вчитель.
  • Дараган О.М. на підтвердження вищої категорії та звання вчитель-методист.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Відкритий урок з біології

                                                                                            
Картинки по запросу відкритий урок
Продзвенів уже дзвінок
Починається урок
Він весняний і цікавий
Тож гостей зібрав чимало.
Такими словами розпочався відкритий урок з біології у 6 класі на тему «Плоди. Способи поширення плодів і насіння».
Мета уроку: розширення знання учнів  про плоди та процес їх утворення; ознайомити з різними способами поширення плодів і насіння; значенням їх у природі  та життя людини.
Під час уроку вчитель біології Хрипко В.М. використовувала наочний матеріал.Учні працювали  з таблицями ” Подвійне запліднення квіткових рослин”, малюнками, науково-популярною газетою “Колосочок” ,   колекціями плодів  та насіння,писали біологічний диктант.
Шестикласники підготували цікаві повідомлення  з рубрики «Цікаво знати, що…» Діти були активними, уважними, допитливими і в результаті залишилися задоволенні собою. А людина буває задоволена лише тоді, коли досягає певних успіхів, долаючи перешкоди.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Відкритий урок з історії України

Картинки по запросу урок історії картинки

7.02.2017 р. вчителем історії та правознавства Жовнодій В. М. було проведено відкритий урок з історії України у 7 класі по темі « Галицько-Волинська держава». Структура уроку відповідає дидактичній меті, а послідовність етапів уроку та їх тривалість має логічний зв’язок та раціонально розподілений час на вивчення матеріалу. Учні класу попередньо провели дослідницьку роботу по вивченню питань теми; працювали у групах під час уроку.
Розгляд питань теми та розповіді учнів супроводжувалися показом слайдів із зображенням відповідних наочних матеріалів. Валентина Михайлівна доповнювала перегляд зображень цікавими фактами.20161223_103114

20161223_10305320170210_104031